torsdag 2 januari 2014

SAN FRANCISCO - CARINA

Hello!

Jag vet att jag varit så sjukt dålig på att blogga sedan jag lämnade Mankato. Jag skyller på att vi har haft sämst internet på alla hotell! Det finns typ aldrig Wifi på rummen och om det finns wifi så är det 3e-världen-långsamt...Det har varit ganska frustrerande!

Hursomhelst den 26e december lämnade vi Hawaii och flög tillbaka till mainland - San Francisco. San Fran var sjukt vackert! Jättemysig stad så ta er dit om ni kan!

Vi kom dit supertidigt på morgonen den 27e i hopp om att få biljetter till Alcatraz. MEN vad vi inte visste var att  man typ var tvungen att boka detta 3 veckor innan...Såatte PANIK. Det var en av anledningarna som vi ville dit för. Det slutade med att något företag som sålde superturistiga paket erbjöd oss ett packet där Alcatraz ingick + 4 hop-on hop-off turer runt staden osv. för 90 dollar, vafan tänkte vi och slog till...Jag vet att det låter som ett rån men asså annars hade vi ju inte fått Alcatraz haha.


















Pusshej! (ps är i LA nu så inläggen blir med lite lag) hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar