tisdag 7 januari 2014

LAS VEGAS - CARINA

Hej vänner!
Just nu sitter jag i Charlotte, North Carolina och vänter på mitt connecting flight till Miami :)

Såå jag var ju i Vegas i tre dagar, skulle vilja berätta om det meeen what happens in vegas stays in vegas! Haha. Kan bara nämna att vi bodde på Caesars Palace (för alla som sett The Hangover-filmen) och fick ett rum på 22 våningen med bubbelbadkar, WOOP WOOP, och att jag spenderade inte en enda spänn ute på klubbarna - det är inte dåligt att va tjej i vegas....

Nu är det 9 dagar kvar av USA för mig, kommer vara i Miami nu till den 13e, alltså till på måndag och sen åker vi vidare till New York där vi kommer vara till den 16e och då flyger vi tillbaka hem till Sweden. Känns så himla underligt att det är över snart, men måste säga att jag hr hemlängtan trots allt. Jag har varit hemifrån sedan 19e augusti, så ganska exakt 5 månader. Jag får nog göra något slags reflektionsinlägg när jag landat i Sverige...

Inser att det blivit ett inlägg per ställe nu, det duger väl ändå? Lättare att hålla koll på vart jag befinner mig då tycker jag :) Hoppas ni haft en toppenjul och ett toppennyår hemma, det kommer ett Miami-inlägg om några dagar!

Pusspuss

Bjuder väl på en pic!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar